2014. június 25., szerda

Isle of Wight

Gondoltam írok valamit, mert nincs sok ihletem dolgozni.

Csak dióhéjban... Voltunk Isle of Wight-fesztiválon. Láttuk/hallottuk a Red Hot Chilli Peppers-t, bár nem sokra emlékszünk belőle, mert pont aznap ittunk meg ketten egy üveg rumot (nem vagyunk már húsz évesek, na...). Ennek ellenére úgy en-bloc jó volt; erre a nyárra is megvolt a fesztivál-érzés.

Motorral mentünk - és szerencsére jöttünk is vissza. Még BumbleBee-t használjuk, mert akadt némi komplikáció az "új" motorral... Nem megyek bele a részletekbe, mert már úgyis mindenki unja (hát még én...). A lényeg, hogy ez volt a motorozós-kempingezős-nomád nyaralás főpróbája. Ahogy sejtettem, minden lényeges cucc felfér egy motorra - még akkor is, ha ketten megyünk (a hajszárító és a melegszendvics-sütő nem tartozik ezek közé). Még ökölnyi méretű motor-akksiról üzemelő matrac-kompresszorunk is van, vazze!

Végül egy hónap helyett csak 3 hét szabit kaptam, ami még mindig untig elég kell, hogy legyen, mert Spanyolból indulunk: Gijón-ig lekompozzuk a motort, meg magunkat. A többi már FRAZER-en múlik, aki végre túl van (majdnem) minden TLC-n, ami vásárlás után ildomos. Sőt: mégiscsak kellett kapjon egy zsír-új rozsdamentes kipufogót is, ami nem volt occsó - hogy rohadjon meg. Legalább így megint volt szerencsém behatóan tanulmányozni némi Yamaha-endzsiníringet: a Frazeren alkalmazott megoldások köszönő-viszonyban sincsenek a Kawasaki igénytelen barmolásaival...

Képek majd otthonról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése