2014. augusztus 19., kedd

Pán-Európa

Igen, lusta voltam folytatni a motoros-túra közvetítését... Visszaérve vettem csak észre azt is, hogy a kitűnő androidos mobilom levágta a képek felét. (Nem is értem, hogy hihettem el ilyen naivan, hogy normálisan működhet.)

Fényképek készültek, de Kasiának szerintem még nálam is szarabb érzéke van a fotózáshoz. Talán ennyi hulladék fényképet még senkitől nem láttam nyaralásról mutogatni, mint amennyit mi készítettünk. (Pedig a múltkor végignéztük öcsémék görögországi képeit, amiben egy egész sorozat volt a hotel-szobai klozetnak szentelve...)

Jegyzeteket sem készítettem, így sajnos csak címszavakban tudom megemlíteni, hogyan fogyott ki a benzinem Bordeaux felé a benzinkút előtt 3 kilométerrel, és vitt el a Gendarmerie (francia autópálya-rendőrség) egy kanna benyáért a kútig, meg vissza...

Elmarad az esszé-jellegű kifejtése annak is, hogy a paellától a barcelonai városnézés gyakorlatilag fosó-túrába torkollott, de legalább így tüzetesen megismertem a belváros majd összes pubjának a klotyóját...

A tenger gyümölcseinek még egy visszavágóra is futotta a két hetes túra alatt: egy seafood spagetti a velencei sétát zárta rövidre. A kagyló-polip-tintahal vacsora a fosáson kívül még 3-4 rókát is kiadott; ezek egy-egy étterem WC-jébe, valamint a kempingbe visszaérve a sövény alá szökkentek.

Nagyjából ennyi volt az említésre méltó kaland; a többi csak uncsi városnézés, zabálás, meg tengerpart...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése